Saturday 12 March 2011

lapar punye story..

kerana perut dah berkeroncong dari kul 12tghri hingga kui 8 mlm.. kami ber3 pergi ke kedai Lemon Grass.. tapi malanngnya kedai itu tutup..sodey rasa... sbb  kat c2 orgnya masak sedap woo...

so, nak jadi kan citer kat blog nie, nak try makan kat satu cafe yang di beri nama A***** R** cafe.

SETENGAH JAM TUNGGU ORDER SIAP.. TU ORDER YANG AKU NYE JE.. 45 MINIT ORDER DR MEMBER AKU.. AKU BAJET DIA LAMBAT MASAK SEBAB MASAK SEDAP GILER.. TAPI MACAM $%@* .

 ya rabbi... serupa tak yah buka kedai... brader2 lain yang duk sebelah pon..hangin gak..sebab order dah 1 jam tak sampai2...

claypot chicken + rice
aku sangkakan ianya indah bak yang tertulis kat menu hidangan tu..
tapi sangkaan aku meleset dan menjunam terus... 
mana taknye.. tu dia... skali datang dah macam nasi impit..
claypot chicken tu plak berisi sup yang rasa masin n hangit.. isi sup tu tak yah citer la
hirisan ayam dia tu boley dibilang pakai jari kaki..

member aku lak order mee sup ayam..
datang nye plak mee dgn kuah sup je.. pergghhh!!! otak dia...
dia makan sambil nyumpah2...
bukan nya kitorang tak bersyukur..tapi lau la pkerja2 kedai tu rasa,
kompem buang balik... 

member aku sorang lagi plak order nasi ayam penyet... 
yang tu lagi lah... ayam rasa masam..astagha..
serupa tak yah buka kedai makan weh!!!

oleh itu. kami telah membuat keputusan untuk tidak menjejakkan kaki ke kedai itu lagi...
hahahhahhaha....  cukuplah, itu adalah kali yang pertama dan terakhir
kitorang makan kat kedai bawah nie...

kedai ni tawarkan servis order yang lambat, pastu tak sedap, pekerja lak tak mesra alam..
huhuhu...so, renung2kan dan selamat beramal yer.... kitorang blah dulu....

3 comments:

  1. AKU X NAK DATANG LAGI KAT TEMPAT MACAM TU... HARAP TV JER BESOR.. CITER TAK BEST LANGSONG..LANGSUIR TOL..!!!!

    ReplyDelete
  2. tgk citer raja lawak yang hipokrit tu..aihh...bengong betol...

    ReplyDelete
  3. haha..blog ni makin bekembang..tahniah2..

    ReplyDelete